JAVIER GOÑI, M. JOSEP SANCHO I PACO TRIVIÑO. JUBILAR-SE AMB ALEGRIA

El passat dia 30 de juny, al final d’una reunió de claustre, vam acomiadar als companys que es jubilen aquest any: Javier Goñi, M. Josep Sancho i Paco Triviño, referents de professionalitat i saber fer des dels diferents llocs de responsabilitat que han ocupat al llarg de les seves llargues carreres al nostre centre. Així ho va fer palès el director Andreu Branchat en unes boniques paraules d’afecte i admiració, tot i traslladant-los els bons desitjos del claustre per aquesta nova etapa que ara comencen i uns obsequis dels companys i companyes que, de segur, els trobarem a faltar molt en el futur.

Javier, amb el seu humor i bonhomia tan característic i que tan ens ha ajudat a superar moments adversos a companys i alumnat, ens va regalar una col·lecció de records dedicats als diferents departaments, companyes i companys, amb qui ha compartit experiències i als que va anar nomenant un a un. Maria Josep ens va correspondre amb paraules d’agraïment i d’esperança per la nova vida que té al davant. Tots dos ens van convidar a acompanyar-los en un piscolabis de comiat en un bar proper, a on vam poder assaborir unes delicioses tapes i departir de manera relaxada.

Paco Triviño va excusar la seva absència i al dia següent va vindre pels diferents departaments a agrair-nos el detall. Part dels diners recollits pel professorat  per l’obsequi aniran a l’Associació de l’Alumnat del centre. Gràcies de la seva part!

Jubilar-se,  iubilare, que en llatí és expressar alegria, i això és el que us desitgem de tot cor.

Maria Josep amb el seu breu discurs d’agraïment.
Goñi recordant anècdotes amb els companys dels diferents departaments.
Piscolabis oferit pels companys