L’ALUMNAT DE 4t ESO B DE L’IES LEOPOLDO QUEROL VISITA EL CENTRE DE DIA L’ONADA DE VINARÒS.

IES Leopoldo Querol. Tutors i tutores de 4t ESO.

El passat 12 de maig, els alumnes de 4t ESO B vam acudir al centre de dia per preparar i posar en pràctica una sèrie de jocs amb els avis. Aquesta experiència va ser molt divertida, ja que ensenyàvem i a la vegada apreníem moltes coses tots junts a l’hora. I sobretot va ser una experiència inoblidable veure els somriures d’orella a orella de tots ells, en poder jugar amb nosaltres i poder sortir per un dia de la seua rutina.

L'activitat la va organitzar el grup de tutors i tutores de 4t d'ESO, es farà a l'hora de tutoria i durarà tot el mes de maig.