Un dia del llibre ple de lletres i números. Premis “Concurs de relats curts” i “Canguret”.

El passat dimecres 13 d’abril a l’IES Leopoldo Querol vam celebrar la festivitat de Sant Jordi i el dia del llibre amb l’acte d’entrega de premis del I Concurs de relats breus, organitzat per la ORAC de Foment de la lectura. Els guanyadors van rebre un diploma acreditatiu, una rosa feta pels companys de l’aula CIL i un lot de material escolar.
A més a més, des del departament de Matemàtiques també es van entregar els premis a l’alumnat guanyador en el V Concurs de fotografia matemàtica així com als estudiants que varen participar en la prova Canguret.
Vam comptar també amb la magnífica interpretació d’una peça musical per part de dues alumnes de l’assignatura “Llenguatge i pràctica musical” de 1r de Batxillerat i la lectura del poema “Abril” de Miquel Martí i Pol.