COMISSIÓ AMBIENTAL: plantació d’arbres pel dia internacional contra les emissions de CO2

Al IES Leopoldo Querol ens preocupa el futur i per això hem volgut seguir aportant el nostre granet d’arena per fer un mon més habitable i més sostenible.

A banda de tenir present l’educació per la sostenibilitat des de totes les matèries i en tots els nivells, enguany hem fet un pas més: hem dut a terme una acció pel clima.

L’acció és fruit de la voluntat del propi alumnat de 1r d’ESO que a través d’una dinàmica participativa ha traslladat a la Comissió Ambiental les seues preocupacions ambientals respecte al nostre centre. Una d’elles ha estat la voluntat de tenir un pati més verd que ajude a lluitar contra el canvi climàtic compensant les emissions de CO2 del nostre centre, és a dir, la petjada de carboni del IES Leopoldo Querol.

Així que pensat i fet, ens hem posat mans a l’obra i hem volgut sumar-nos al dia internacional contra les emissions de CO2 fent una plantació d’arbrat al pati nord, el que usa principalment 1r i 2n d’ESO.

Gràcies a la implicació de l’alumnat de 1r d’ESO, 4t d’ESO i 1r de batxillerat, professorat i direcció del centre, 6 nous arbres ja creixen a Vinaròs sumant-se als altres 6 plantats just abans de la pandèmia. Esperem que ben entrada la primavera broten ben verd i que ens acompanyen per molts anys donant-nos, des del seu silenci, oxígen, ombra, frescor i paisatge. Llarga vida!