8 DE MARÇ

Aquest any les activitats sobre el dia de la dona treballadora han estat centrades en el reconeixement de les dones als diferents sectors:  laboral, científic i cultural amb la realització d’unes activitats sobre biografies de dones rellevants i una exposició de les mateixes als passadissos del centre.

Donat que continuem en pandèmia i els actes multitudinaris no són recomanables, la comissió de convivència i igualtat ha optat per la lectura d’un manifest per l’alumna de Batxillerat Ivonne M. F. a través de la megafonia del centre poc abans de sortir al pati. Podeu llegir-lo aquí.

Recordem també que avui dia 11 es commemora el dia de la dona i la nena científiques. Desitgem que les nostres alumnes visquin en un món a on es puguin desenvolupar laboralment i personalment en igualtat de condicions.