Alumnes de l’Institut Leopoldo Querol de Vinaròs assisteixen a la “Historia de una escalera” a València

IES LEOPOLDO QUEROL Departament de Llengua i Literatura Castellana

Dimecres passat 19 de gener 78 alumnes de 2° de batxillerat de l’IES Leopoldo Querol van viatjar fins a València per a assistir a la representació teatral de “Història de una escalera”, de l’escriptor Antonio Buero Vallejo.

Aquesta excursió, organitzada por el departament de Llengua Castellana del centre, es va realitzar a causa de l’interès de l’alumnat per aquesta obra, ja que forma part del temari de les PAU de l’assignatura de Llengua Castellana. L’alumnat va manifestar el seu gust davant aquesta representació i van comunicar als professors que els va passar molt ràpida l’hora i mitja de duració, ja que va ser molt entretinguda.