Sortida extraescolar al Parc Natural de la Tinença de Benifassà amb alumnat 4t ESO (Natura i Esport)

Departament d’Educació Física

El passat 20 d'octubre l'IES Leopoldo Querol va organitzar una eixida senderista al Parc Natural de la Tinença de Benifassà. L'activitat la va organitzar el departament d'Educació Física destinada per al curs de 4t d'ESO.

Van assistir un total de 38 alumnes acompanyats per 3 professors de l'IES.

La ruta va començar al poble de Fredes, on una educadora ambiental del Parc Natural ens va donar la benvinguda al parc i ens va explicar la flora i fauna característiques de la zona. Després es va començar la ruta, passant pel Forn de Calç, per la cascada del Salt de Robert i pel Pantà d'Ulldecona, fent un total de 11'5 km.

L'hora de sortida va ser a les 8.00 i la d'arribada els 16.00 h.

Les xiquetes i xiquets van gaudir d'un dia de natura i esport.