Nota informativa famílies

NOTA INFORMATIVA DEL PROCÉS D’ADMISSIÓ I MATRICULACIÓ CURS 2020-2021

Atesa l’última resolució del dia 15 de Maig de 2020 DOGV 19/5/2020 de la Conselleria d’Educació, informem que el procés d’admissió per a l’alumnat de centres no adscrits, canvis de centre, Batxillerat, FP Bàsica i Cicles Formatius es realitzarà entre els dies 17 i 25 de Juny.

Les sol·licituds es realitzaran de manera telemàtica a través de la Pàgina Web de la Conselleria d’Educació.

Per a la resta d’alumnat de centres adscrits, així com alumnat del centre, la matrícula es realitzarà la setmana del 6 al 10 de Juliol. Informarem més endavant de com es durà a terme quan tinguem instruccions precises.

A partir de la setmana vinent podran sol·licitar cites amb tutors/as o professorat que es realitzaran quan entrem en Fase 2.

Enllaç a la nota informativa punxant ací.

Direcció IES La Torreta.