INSTRUCCIONS PLÀ MULAN

CALENDARI D’IMPLANTACIÓ PLA MULAN

Des de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Formació Professional, es posa en coneixement de la comunitat educativa el següent calendari d’incorporació progressiva a les diferents eines del pla MULAN:

• El dimecres 25 de març s’obri la plataforma AULES per a tot el professorat d’ESO, Batxillerat, *EOI i FP amb la possibilitat de crear noves aules virtuals. S’obri també a l’alumnat d’FP semipresencial. S’inicia la càrrega massiva de professorat en el procediment de familiarització del professorat amb l’eina *WebEx, que s’estendrà fins al dia 30.
  • El divendres 27 de març s’obrirà AULES a l’alumnat d’ESO per a poder fer avaluacions i compartir materials. Per a evitar la sobrecàrrega dels sistemes, s’insta a l’alumnat que entre, preferiblement, en horari de demà.
  • Entre el divendres 27 de març i dilluns 30 de març es produirà la càrrega massiva de totes les famílies amb fills i filles escolaritzats, que disposen d’adreça de correu electrònic registrada en el sistema ÍTACA, en el portal de comunicacions Web Família.
  • El dilluns 30 de març serà el primer dia d’obertura de WebEx a l’alumnat. I podran iniciar les classes en línia en directe.
  • El dimarts 31 de març s’obrirà AULES a l’alumnat de Batxillerat per a poder realitzar avaluacions i compartir materials. Per a evitar la sobrecàrrega dels sistemes, s’insta a l’alumnat que entre en aquesta plataforma en horari de vesprada.
  • El dijous 2 d’abril s’obrirà AULES a l’alumnat de Formació Professional per a poder fer avaluacions i compartir materials. Per a evitar la sobrecàrrega dels sistemes, s’insta a l’alumnat que entre en aquesta plataforma en horari de vesprada.
  • El divendres 3 d’abril s’obrirà AULES a l’alumnat d’Escoles Oficials d’Idiomes i al seu professorat per a poder realitzar avaluacions i compartir materials. Per a evitar la sobrecàrrega dels sistemes, s’insta a l’alumnat que entre en aquesta plataforma en horari de vesprada.
  • Quant a Educació Primària, el Pla *MULAN proposa l’ús de les pàgines web de cada centre per a disposar de materials didàctics. A aquest respecte, i atés que alguns docents ja treballen amb AULES i volen utilitzar aquesta plataforma amb el seu alumnat, també s’obrirà AULES al professorat i alumnat d’Educació Primària, amb l’opció de crear noves aules. Aquesta posada a la disposició de la plataforma per a Primària està programada per a la segona setmana d’abril, al voltant de Setmana Santa.
  • Pel que fa en els conservatoris:
    • Els conservatoris elementals podran fer ús de les pàgines web dels seus centres per a penjar continguts per al seu alumnat.
    • Els conservatoris professionals disposaran de les pàgines web dels seus centres i d’un canal WebEx de videoconferències (disponible des del 27 de març) per cada centre i departament.
  • Pel que respecta als centres de formació de persones adultes, per a aquell alumnat que opte a la prova de graduat en Educació Secundària Obligatòria, es posaran a disposició materials en https://www.rebostdigital.gva.es/

Veure el document complet sobre les instruccions i calendari d’implantació del PLA MULAN pinxant ACÍ