L’IES “Las Norias” impartirà en les pròximes setmanes uns cursos gratuïts per a reforçar i millorar la competència digital de l’alumnat, emmarcats dins del programa CODI, al qual el centre s’ha adherit.
Estos cursos estan dirigits a alumnat de 1r i 2n ESO, s’impartiran de 14.00 a 15.00 per professorat del centre, i en funció de la demanda, es podran fer diverses edicions. També està previst que s’oferisquen més avant cursos similars per a nivells superiors.
Des de l’IES “Las Noriass” animem a l’alumnat de 1r i 2n ESO a inscriure’s en estos cursos ja que sens dubte, contribuiran a millorar la seua competència digital, tant a nivell acadèmic, com a personal.
