CURSOS GRATUÏTS CODI, PER A LA MILLORA DE LA COMPETÈNCIA DIGITAL

L’IES “Las Norias” impartirà en les pròximes setmanes uns cursos gratuïts per a reforçar i millorar la competència digital de l’alumnat, emmarcats dins del programa CODI, al qual el centre s’ha adherit.

Estos cursos estan dirigits a alumnat de 1r i 2n ESO, s’impartiran de 14.00 a 15.00 per professorat del centre, i en funció de la demanda, es podran fer diverses edicions. També està previst que s’oferisquen més avant cursos similars per a nivells superiors.

Des de l’IES “Las Noriass” animem a l’alumnat de 1r i 2n ESO a inscriure’s en estos cursos ja que sens dubte, contribuiran a millorar la seua competència digital, tant a nivell acadèmic, com a personal.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies