Visita a l’Almàssera

Visita a l'almàssera

logo_villar

El 3 de desembre visitem l'Almàssera de la Cooperativa El Villar, que estava en plena campanya de recol·lecció de l'oliva i processament de l'oli. Realitzem una visita per totes les instal·lacions acompanyats del tècnic de la cooperativa, amb el qual vam poder veure i analitzar els moments claus del procés d'extracció de l'oli. Per a acabar realitzem un tast de diferents olis elaborats en la cooperativa analitzant qualitats dona cadascun d'ells.

La visita va ajudar a completar l'anàlisi de la importància de l'olivar a la comarca i de les infraestructures disponibles per part del sector agrícola per a fer rendible el seu cultiu.
Una oportunitat per a aprofundir per part de l'alumnat en el coneixement del sector agrícola i per a continuar aconseguint competències professionals per part dels alumnes i alumnes.

.