Dia internacional de la dona

Així hem celebrat el dia de la dona a l’IES L’Arabí. Commemorant grans dones de la història i deixant missatges en forma d’estrella a les dones amb qui convivim el dia a dia (mama, àvia, germana…).

Activitat preparada amb molta faena per part de l’alumnat i professorat de 1r cicle de grau superior de Promoció de la igualtat de gènere que han denominat “La ruta de les liles alfassines”. Per a aquesta activitat han investigat i han seleccionat 4 dones per la seua repercussió en el municipi de l’Alfàs del Pi des del punt de vista de l’educació, la política, la salut i l’esperit empresarial i emprenedor.

Concurs de cartells per al “8 de març , dia internacional de la dona” 2022. Subvencionat per l’AMPA i organitzat pel Departament d’Arts Plàstiques.

Activitats realitzades per alumn@s del centre: