El passat 21 de maig, l’alumnat de 1r de batxillerat de les assignatures de Biologia Humana i Salut i Biologia, Geologia i Ciències Ambientals ha passat un magnífic dia al Jardí Botànic de València aprenent, experimentant i disfrutant del món vegetal.



