Vam assistir al FESTMUS

El Conservatori Superior de Música “Salvador Seguí” de Castelló ha realitzat dos concerts de  Nosoloclásica dins de la programació del FESTMUS 2025 als quals hem assistit com a centre educatiu.

Els concerts seran a benefici dels afectats per la DANA, més concretament per a les societats musicals d’aquestos pobles que s’han vist tan greument perjudicats.

En data de 24 de febrer van assistir els primers i segons de Batxillerat i els xiquets/es de 4t Optativa música.

El dia 25 de febrer tots els tercers ESO van gaudir d’un extraordinari concert molt divers: concert de violoncel, cançons de cantautor, música flamenca, música simfònica, jazz, música clàssica i pop entre d’altres. Amb una durada de dues hores de concert.

Estem molt contents amb la rebuda musical dels xiquets/es i també amb el seu comportament i actitud de respecte musical.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies