La setmana del 18 al 22 de maig, el professorat del Šolski Center de Velenje (Eslovènia) ens van retornar la visita Erasmus+ (Jobshadowing) al nostre centre, l’IES La Mola.
A més d’ensenyar-li les nostres instal·lacions i mostrar-los com anaven les obres de la construcció del nou edifici per a cicles, els convidem a les exposicions de l’alumnat de diversos projectes intermodulars dels cicles superiors d’informàtica. Culturalment, i els vam mostrar els llocs més emblemàtics de Novelda (santuari de Santa María Magdalena, Castillo de Tres Pics, Casa Museu Modernista) i voltants (Alacant, Elx, Altea i València), així com la nostra gastronomia regional (van provar els arrossos, els xurros i l’allioli).

Per a finalitzar, gravem un pòdcast en Ràdio Mola, on va intervindre l’alumnat que va realitzar la visita a Eslovènia al març d’enguany, on intercanviem opinions del gratificant que suposa l’experiència Erasmus+ , així com tots els seus beneficis i virtuts. Ací us deixem l’enllaç al pòdcast :

I, com no podia ser d’una altra forma, ens hem emplaçat de nou per al pròxim curs, ja que ha sigut una experiència increïble de col·laboració i amistat entre els dos centres. Gràcies!
