REGULACIÓ DE L’ÚS DE DISPOSITIUS MÒBILS a partir del 6 de maig de 2024

RESOLUCIÓ de 17 d’abril de 2024 de Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació.

La Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació ha regulat l’ús de dispositius mòbils en els centres educatius durant la jornada escolar. La resolució, publicada hui 3 de maig de 2024 en el DOGV, serà d’obligatori  compliment a partir del dilluns 6 de maig.

Com a norma general el telèfon mòbil no podrà utilitzar-se dins del centre en cap dels seus torns. Tal com especifica la normativa, el telèfon (si es porta) ha de romandre apagada i guardatMantindre operatius estos dispositius s’entendrà com a ús.

Les normes d’organització i funcionament del centre vigents fins a la data s’han actualitzat concorde a la nova normativa, regulant tant l’ús com les mesures que s’adoptaran davant actuacions contràries al que s’establix en la resolució. S’ha informat d’esta actualització a tota la comunitat educativa.

La restricció d’ús s’amplia al torn de vesprada i a tots els horaris i zones del centre per a l’alumnat (inclosos els esbarjos, les hores de guàrdia, intercanvis de classe, patis, cantina, etc.). El professorat i el personal no docent tindrà l’ús de dispositius mòbils personals restringit a les zones de treball en les quals no es compartisca espai amb l’alumnat. Les excepcions queden contemplades en la resolució: https://dogv.gva.es/datos/2024/05/03/pdf/2024_3422.pdf