AGRAÏMENT DONACIÓ

Les impressores 3D estan cada dia més presents en les nostres vides. Amb una impressora 3D podem fabricar gran varietat de peces, com a utensilis domèstics, maquetes, aliments, edificis, components espacials, pròtesis, òrgans humans, etc.

En el nostre centre, fa ja diversos cursos, l’alumnat utilitza el disseny i la impressió 3D per a fabricar peces diverses per als nostres projectes. D’aquesta manera, són elles i ells els protagonistes del seu propi aprenentatge i veuen materialitzades les seues idees.

L’alumnat de l’assignatura de Tecnologia ha muntat en aquest curs una impressora 3D, donada per l’empresa Alpux 3D.

Des del centre, volem agrair a l’empresa Alpux 3D la seua generosa contribució al desenvolupament educatiu i tecnològic del nostre alumnat.