EXCURSIÓ A LA UPV

Dilluns passat 12 de desembre, l’alumnat de Batxillerat científic de l’IES La Mola va visitar el campus i l’àrea d’emprenedoria de la UPV, amb motiu d’haver quedat finalistes en el concurs UpSteam3 en l’edició del 2022. Aquest concurs consisteix en una competició de centres educatius de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de productes, eines, prototipus i espais que fomenten la sostenibilitat i transformen la ciutat en una Smart City.

L’alumnat va realitzar la maqueta del carrer que dona accés al centre, Av. Benito Pérez Galdós, amb semàfors i fanals intel·ligents, alimentades amb panells solars i controlades amb arduino.

Durant la visita, van poder conéixer diverses experiències emprenedores sorgides en la UPV (THERMINER, OGÉNICA i DESAWAY) i aprendre els primers passos per a dissenyar i muntar una empresa relacionada amb estudis tècnics.

Va ser una experiència molt enriquidora i on van tindre l’oportunitat de compartir els seus projectes amb alumnat finalista d’altres centres de la comunitat i amb emprenedors de la UPV.