Ja estan definits els períodes de matrícula interna per a l’alumnat que continua estudis al nostre centre.
Qui ha de fer la matrícula interna?
Ha de fer matrícula interna tot l’alumnat que romanga en el mateix curs o que promocione al següent dins de la mateixa etapa educativa.
Per exemple:
- Qui passa de 1r a 2n d’ESO, o de 1r a 2n de Batxillerat, sí que ha de fer matrícula interna.
- Qui repeteix el curs també ha de fer matrícula interna.
- No ha de fer matrícula interna l’alumnat que canvia d’etapa educativa (per exemple, de 4t d’ESO a 1r de Batxillerat o a un cicle formatiu).
Aquest alumnat que no fa matrícula interna ha participat o participarà en el procediment d’admissió i haurà d’estar atent al calendari oficial publicat per Conselleria, que podeu consultar ací:
Dates de matrícula interna
| Etapa educativa | Dates |
|---|---|
| ESO | De l’1 al 4 de juliol |
| Batxillerat | Del 7 al 10 de juliol |
| Formació Professional | Del 11 al 16 de juliol |
Accés als formularis
Podeu accedir als formularis corresponents per a cada curs i etapa educativa en aquest enllaç:
Matrícula interna – IES La Foia
Recordeu: per emplenar els formularis és obligatori utilitzar la identitat digital de l’alumnat (correu i contrasenya de Microsoft acabats en @alu.edu.gva.es).
