MATRICULA CURS 23/24. 1r ESO

PROCEDIMENT DE MATRICULA. 1r ESO. CURS 2023/2024

Atenent a les instruccions de Conselleria d’Educació, el procediment de matricula per al curs 2023/2024 per a 1r d'ESO serà el següent:

• ADMISSIÓ:

Si l'alumne prové d'un dels centres adscrits a l'institut (CEIP Sant Jaume o CP Mare de Deu de la Salut) no requereix procés d'admissió.

• MATRICULA:

La matrícula a l'institut La Creueta té dues fases: selecció d'optatives i matricula.

FASE 1. SELECCIÓ D'OPTATIVES.

FASE 2. MATRICULA ALUMNAT DELS CEIP Sant Jaume i CP Mare de Deu de la Salut

• Per a formalitzar la matrícula, necessitarà el sobre de matrícula. Aquest s'entrega als vostres fills i filles a la visita que fan al centre. En cas que no puguen vindre, demaneu a algú conegut que li arreplegue.
  • La matricula, la fareu el 26 de juny.
  • El dia assenyalat cal que vinga al centre amb el sobre de matrícula. Administració li donarà el formulari d'optatives triat amb anterioritat perquè el confirme.

FASE 3. MATRICULA ALUMNAT D'ADMISSIÓ

• La matricula presencial la realitzarà del 20 al 25 de juliol.

DOCUMENTACIÓ NECESSARIA PER A LA MATRICULA (accés a carpeta)

IMPRES DE MATRICULA

AUTORITZACIÓ D'ENTRADA I EIXIDA DEL CENTRE

AUTORITZACIÓ DE RECOLLIDA DE CENTRE

AUTORITZACIÓ DE CESSIÓ D'IMATGES

PROCEDIMIENTO DE MATRICULA. 1º ESO. CURSO 2023/2024

Atendiendo a las instrucciones de Consellería de Educación, el procedimiento de matricula para el curso 2023/2024 para 1º de ESO sera el siguiente:

• ADMISIÓN

Si el alumno proviene de uno de los centros adscritos al instituto (CEIP Sant Jaume o CP Mare de Deu de la Salut) no requiere proceso de admisión.

• MATRICULA:

La matricula en La Creueta tiene dos fases: selección de optativas y matrícula.

FASE 1. SELECCIÓN DE OPTATIVAS.

FASE 2. MATRICULA. ALUMNADO DE LOS CEIP Sant Jaume y CP Mare de Deu de la Salut.

• Para formalizar la matricula necesitará el sobre de matricula. Este se entregará a sus hijos e hijas en la visita que realizarán al centro. En caso de no poder acudir, pida a alguien conocido que se lo recoja.
  • La matrícula se realizará el 26 de junio.
  • El día indicado venga al centro con el sobre de matrícula. Administración le dará el formulario de optativas que rellenó con anterioridad para que lo firme.

FASE 3. MATRICULA. ALUMNADO DE ADMISIÓN

• La matricula presencial la realizará del 20 al 25 de julio.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA LA MATRICULA (acceso a la carpeta)

IMPRESO DE MATRICULA

AUTORIZACIÓN ENTRADA Y SALIDA CENTRO