MATRICULA 1r CICLES. 23-24 / MATRICULA 1º CICLOS 23-24

ATENCIÓ: TOT L'ALUMNAT QUE HAJA FET LA MATRÍCULA PER TELEMATRICULA DEU VINDRE AL CENTRE PER AL LLIURAMENT DE LA DOCUMENTACIÓ RESTANT.

ATENCIÓN: TODO EL ALUMNADO QUE HAYA HECHO LA MATRÍCULA POR TELEMATRÍCULA DEBE ACUDIR AL CENTRO PARA LA ENTREGA DE LA DOCUMENTACIÓN PENDIENTE.

MATRICULA CURS 2023/2024

1r CICLES

PROCEDIMENT

El procediment de matricula per al curs 2023/2024 per als cursos assenyalats serà el següent:

REQUISIT: haver resultat admés al cicle.
CALENDARI: Matriculació presencial del 21-27de juliol de 2022 a las 13:30. IMPORTANT: No formalitzar la matricula en el termini establert significa la PERDUDA de la plaça.
HORARI DE MATRICULA: de 8.30 a 13:00.
PROCEDIMENT:
  • LLIURAMENT DE SOBRE: el sobre es lliurarà el a partir de la publicació de les llistes d'admissió.
  • MATRICULA: el sobre amb tota la documentació s'ha de presentar al centre en el dia assenyalat.
  • IMPORTANT: la documentació ha d'anar signada per la mare/pare o tutor/a legal, o l'alumne en cas de ser major d'edat, però el sobre pot ser entregat al centre per l'alumne.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA MATRICULA

IMPRESOS: ACCÈS A LA CARPETA AMB TOTS ELS IMPRESSOS

• IMPRÉS DE MATRICULA MAJORS EDAT
    • IMPRÉS DE MATRICULA MENORS D'EDAT
    • FOTOCOPIA DNI ALUMNE (en full sense retallar)
    • FOTOCOPIA DNI PARE I MARE (en cas de menors d'edat, en full sense retallar)
    • FOTOCOPIA TARGETA SIP de l'alumne.
    • 1 FOTOGRAFÍA DE CARNET amb el nom i cognoms de l'alumne a l'anvers)
    • AUTORIZACIÓN CESIÓN DE IMÁGENES
    • AUTORITZACIÓ D'EIXIDA DE CENTRE (menors d'edat).
    • AUTORITZACIÓ DE RECOLLIDA DE CENTRE (menors d'edat).
    • JUSTIFICANT DEL PAGAMENT DE L’ASSEGURANÇA ESCOLAR (EXCLUIT MAJORDS DE 28 ANYS): Ingresar 1,12 euros en el compte bancari del institut Banc de Sabadell, Oficina Onil ES54

INFORMACIÓ IMPORTANT PER A L'ALUMNAT DE CICLES FORMATIUS

(llegir abans de la matrícula):

MATRICULA CURSO 2023/2024

1º CICLOS

PROCEDIMIENTO

El procedimiento de matricula para el curso 2023/2024 para los cursos señalados será el siguiente:

REQUISITO: haber sido admitido en el ciclo.

CALENDARIO: del 21-27de julio de 2023 a las 13:30h. IMPORTANTE: no formalizar la matricula en el termino establecido significa la pérdida de la plaza.

HORARIO DE MATRICULA: de 8.30 a 13:00.

PROCEDIMIENTO:

• ENTREGA DE SOBRE: el sobre se entregará el a partir de la publicación de las listas de admisión.
  • MATRÍCULA: el sobre con toda la documentación será presentado al centro en el día señalado.
  • IMPORTANTE: la documentación tiene que ir firmada por la madre/padre o tutor/a legal, o el alumno en caso de ser mayor de edad, pero el sobre puede ser entregado en el centro por el alumno.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA LA MATRICULA

IMPRESOS: ACCESO A LA CARPETA CON TODOS LOS IMPRESOS.

• IMPRESO DE MATRICULA MAYORES DE EDAD
  • IMPRESO DE MATRICULA MENORES DE EDAD
  • FOTOCOPIA DNI ALUMNO( en hoja sin recortar).
  • FOTOCOPIA DNI PADRE Y MADRE (en caso de menores de edad, en hoja sin recortar).
  • 1 FOTOCOPIA DE TAJETA SIP DEL ALUMNO
  • 1 FOTOGRAFÍA DE CARNET con el nombre y apellidos del alumno en el andverso.
  • AUTORIZACIÓN CESIÓN DE IMÁGENES
  • AUTORIZACIÓN DE SALIDA DE CENTRO (menores de edad)
  • AUTORIZACIÓN DE RECOGIDA DE ALUMNO (menores de edad).
  • JUSTIFICANTE DE PAGO DEL SEGURO ESCOLAR (EXCLUIDO MAYORES DE 28 AÑOS). Ingresar 1,12 euros en la cuenta bancaria del instituto Banco Sabadell, Oficina Onil ES54 0081 1035 1200 0101 4412
    Deben poner en concepto: Nombre del alumno + Apellidos del alumno + curso escolar

INFORMACIÓN IMPORTANTE PARA EL ALUMNADO DE (leer antes de la matrícula):