PRE-MATRICULACIÓ OPTATIVES 1er ESO

PRE-MATRÍCULA OPTATIVES 1er ESO LOMLOE

• INFORMACIÓ SOBRE L'ALUME/A - INFORMACIÓN SOBRE EL ALUMNO/A

• Nombre d'identificació de l'alumnat - Número de identificación del alumando / El trobareu a Webfamlia, al carnet de l’IES o a qualsevol butlletí de qualificacions. Lo encontraries en Webfamília, en el cartnet el IES o el cualquier boletin de calificaciones.
  • Utilitza la identitat digital gva.A este correu d'enviaràn les respostes del formulari / Utiliza la identitat digital de gva. A este correo se enviarán las respuestas del formulario.
  • Tria RELIGIÓ o ATENCIÓ EDUCATIVA / Elige RELIGIÓN o ATENCIÓN EDUCATIVA

• L'administració educativa assignarà al centre els grups que considere segons la llengua vehicular triada per la família, i el centre farà l'organització de la llengua de les matèries en funció del seu Pla Lingüístic. TOT PENDENT D'APROVACIÓ.// La administración educativa asignará en el centro los grupos que considere según la lengua vehicular elegida por la familia, y el centro hará la organización de la lengua de las materias en función de su Plan Lingüístico. TODO PENDIENTE De APROBACIÓN.
  • OPTATIVES - OPTATIVAS

Tria per ordre de preferència. Per motius pedagògics o d'organització acadèmica pot ser que no se t'assigne l'optativa triada. / Elige por orden de preferencia. Por motivos pedagógicos o de organización académica puede ser que no se te asigne la optativa elegida.
  • Tria per orde de preferència. - Elige por orden de preferencia.
  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.