MATRÍCULA CURSO 20-21. 2º A 4º ESO / 2º BACHILLER

PROCEDIMENT DE MATRICULA. CURS 2020/2021 // PROCEDIMIENTO DE MATRICULA.CURSO 2020/2021

2n A 4t ESO / 2n BATXILLERAT / 2n CICLES I FPB // 2º A 4º ESO /2º BACHILLER

Atenent a les instruccions de Conselleria d’Educació i les normes de seguretat establertes per COVID19, el procediment de matricula per al curs 2020/2021 per a els cursos assenyalats sera el següent:

Atendiendo a las instrucciones de Consellería de Educación y las normas de seguridad establecidas por COVID19, el procedimiento de matricula para el curso 2020/2021 para los cursos señalados sera el siguiente:

1. PRE-MATRICULA / PRE-MATRICULA

L’alumnat, amb la seua família, emplenarà el formulari de pre-matricula allotjat a la WEB.

Per favor, preguin cura del correu electrònic de contacte (Correu electrònic progenitor 1, el d’ambdós progenitors en cas de no convivència per motius de separació, i el de l'alumne en cas de major d'edat a cicles formatius).

El alumnado, con su familia, rellenará el formulario de pre-matricula alojado en la WEB.
Por favor, rueguen cura del correo electrónico de contacto (Correo electrónico progenitor 1, el de ambos progenitores en caso de no convivencia por motivos de separación, y el del alumno en caso de mayor de edad a ciclos formativos).

1. ADMINISTRACIÓ / ADMINISTRACIÓN

Des del centre s’enviarà el correu de matricula a l’adreça del progenitor 1 (o a l'alumne si és major d'edat), i el d’ambdós progenitors en cas de no convivència per motius de separació. En aquest correu s’enviarà còpia del formulari de pre-matricula, i la documentació que cal aportar al centre.

Calendari d’enviament des del centre dels correus electrònics de matricula:

Desde el centro se enviará el correo de matricula a la dirección del progenitor 1 (o al alumno si es mayor de edad), y el de ambos progenitores en caso de no convivencia por motivos de separación. En este correo se enviará copia del formulario de pre-matricula, y la documentación que hay que aportar en el centro.
Calendario de envío desde el centro de los correos electrónicos de matricula:

2n ESO

3r ESO 4t ESO 2n BAT
19/06 18/06 17/06 17/06

Els primers de tots els nivells (ESO; BATXILLERAT I CICLES) duen un procediment especial al tindre procés d’admissió.

Los primeros de todos los niveles (ESO; BACHILLERATO Y CICLOS) llevan un procedimiento especial al tener proceso de admisión.

1. MATRÍCULA / MATRICULA

La família signarà (digitalment o manualment) els documents que se li indiquen al correu i els torne al centre contestant el correu electrònic rebut.En cas de no convivència per separació es recorda que cal la signatura dels dos progenitors quan la custòdia és compartida.

La familia firmará (digitalmente o manualmente) los documentos que se le indican al correo y los vuelvo al centro contestando el correo electrónico recibido. En caso de no convivencia por separación se recuerda que hace falta la firma de los dos progenitores cuando la custodia es compartida.
  1. CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA / CONFIRMACIÓN DE MATRICULA

Des d’Administració la família rebrà un correu electrònic confirmant la recepció de la documentació, i comunicant si la matrícula és correcta o no.

Desde Administración la familia recibirá un correo electrónico confirmando la recepción de la documentación, y comunicando si la matrícula es correcta o no.