MATRÍCULA 2n CICLES / MATRICULA 2n CICLES. 2024/2025

MATRICULA CURS 2024/2025

2n CICLES

PROCEDIMENT

El procediment de matricula per al curs 2024/2025 per als cursos assenyalats serà el següent:

MATRICULA PRESENCIAL

REQUISIT: haver estat proposat per a promoció.
CALENDARI:
  • DIMARTS 2 JULIOL: 2n FPB, 2n de cicles de grau mitjà (TGMNTL; TACMN) I 2n grau superior (TSEAS, GFMN)

HORARI DE MATRICULA: de 8.30 a 13:30.

PROCEDIMENT:
  • LLIURAMENT DE SOBRE: el sobre es lliurarà amb el butlleti de notes.
  • MATRICULA: el sobre amb tota la documentació serà presentat al centre en el dia assenyalat. IMPORTANT: la documentació ha d'anar signada per la mare/pare o tutor/a legal, o l'alumne en cas de ser major d'edat, però el sobre pot ser entregat al centre per l'alumne.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA MATRICULA

IMPRESOS:

AUTORITZACIÓ IMATGES

IMPRESO ENFERMEDAD CRÓNICA

MATRICULA CURSO 2024/2025

2° CICLOS

PROCEDIMIENTO

El procedimiento de matricula para el curso 2024/25 para los cursos señalados será el siguiente:

MATRÍCULA PRESENCIAL

REQUISITO: haber sido propuesto para promoción.

CALENDARIO:

• MARTES 2 DE JULIO. 2n FPB, 2º CICLOS DE GRADO MEDIO (TGMNTL; TACMN). 2º GRADO SUPERIOR (TSEAS, GFMN)

HORARIO DE MATRICULA: de 8.30 a 13:30.

PROCEDIMIENTO:

• ENTREGA DE SOBRE: el sobre se entregará al alumnado, junto con el boletín de notas..
  • MATRICULA: el sobre con toda la documentación será presentado al centro en el día señalado. IMPORTANTE: la documentación tiene que ir firmada por la madre/paro o tutor/a legal, si son menores de edad, y por el alumno/a en caso de mayores de edad,  pero el sobre puede ser entregado en el centro por el alumno.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA LA MATRÍCULA

IMPRESOS