PROCEDIMENT DE RECLAMACIÓ DE QUALIFICACIONS /  PROCEDIMIENTO DE RECLAMACIÓN DE CALIFICACIONES

ESO / BATXILLERAT

  • Sol·licitud de Reclamació de qualificacions. El termini per a la presentació de la reclamació serà de tres dies hàbils a computar des de l’endemà a la comunicació oficial de la qualificació objecte de la reclamació. (Ordre 32/2011).
  • Les sol·licituds de reclamacions s’enviaràn per correu electrònic a 03014137@edu.gva.es o es lliurarán a la Secretaria del centre.
  • ATENCIÓ, no s’atendràn sol·licituds fora de termini o sense el document de sol·licitud oficial.
  • Solicitud de Reclamación de calificaciones. El plazo para la presentación de la reclamación será de tres días hábiles a computar desde el día siguiente a la comunicación oficial de la calificación objeto de la reclamación. (Orden 32/2011).
  • Las solicitudes de reclamación se enviarán por correo electrónico a 03014137@edu.gva.es o se entregarán en la Secretaría del centro.
  • CUIDADO, no se atenderán solicitudes fuera de plazo o sin el documento de solicitud oficial.

CICLES FORMATIUS

  • La reclamació de qualificacions per part de l'alumnat que curse cicles formatius de Formació Professional s'ajustarà al que es disposa en l'Orde 32/2011, de 20 de desembre, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, per la qual es regula el dret de l'alumnat a l'objectivitat en l'avaluació, i s'establix el procediment de reclamació de qualificacions obtingudes i de les decisions de promoció
  • Les sol·licituds de reclamació s'enviaran per correu electrònic a 03014137@edu.gva.es o s'entregaràn en la Secretària del Centre.
  • ATENCIÓ, no s'atendran sol·licituds fora de termini o sense el document de sol·licitud oficial.
  • La reclamación de calificaciones por parte del alumnado que curse ciclos formativos de Formación Profesional se ajustará a lo dispuesto en la Orden 32/2011, de 20 de diciembre, de la Conselleria de Educación, Formación y Empleo, por la que se regula el derecho del alumnado a la objetividad en la evaluación, y se establece el procedimiento de reclamación de calificaciones obtenidas y de las decisiones de promoción
  • Las solicitudes de reclamación se enviarán por correo electrónico a 03014137@edu.gva.es o se entregarán  en la Secretaria del Centro.
  • CUIDADO, no se atenderán solicitudes fuera de plazo o sin el documento de solicitud oficial.

NORMATIVA

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies