TERMINI: Després d’entregar llibres i/o arreplegar els butlletins de notes, l’alumnat ha de passar per la nostra secretaria a realitzar el tràmit.
TRÀMIT
1. ABONAMENT DE LA QUOTA DEL SEGUR ESCOLAR
Els recursos que rep el Centre de la Conselleria d’Educació no inclouen determinats servicis que presta l’Institut i que, no obstant això, són importants per a completar l’educació que tots els sectors de la comunitat educativa volem oferir.
Per esta raó, el Consell Escolar del Centre, previ informe favorable de la Comissió Econòmica i del Claustre de professors, ha decidit, d’acord amb el que es disposa en l’Orde de 18 de maig de 1995 (DOGV de 9 de juny/95 que es reproduïx parcialment a continuació) El cobrament de 15 euros com a aportació per la prestació de determinats servicis (Segur: 11,12 + Carnet : 2,88 + Material matrícula: 1 €).
“Norma segona. Ingressos. Constituiran ingressos dels centres, que hauran d’aplicar-se a les despeses permeses per la norma 4. Els derivats de la venda de béns i la prestació de servicis diferents dels gravats per les taxes i els preus públics. En este sentit, els centres podran obtindre ingressos a conseqüència de la venda de béns i servicis que, excepcionalment, es produïsquen a conseqüència de l’exercici de la docència en el seu vessant pràctic”
Mètode de pagament: 15 euros en exclusivament en METÀL·LIC.
2. PAGAMENT DE LA QUOTA DE LA ‘AMPA’ (Amb caràcter voluntari)
El Consell Escolar i l’equip directiu considera molt convenient que les famílies del nostre alumnat abone la quota de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) d’este Centre i en la mesura de les seues possibilitats s’integren en ella de la forma més activa possible.
L’AMPA col·labora amb l’equip didàctic del Centre per a millorar cada vegada més el nivell de formació que l’alumnats rep i participa en la gestió del mateix a través del Consell Escolar.
La quantitat que vostés aporten és dedicada per l’AMPA a finançar determinats servicis que redunden en benefici de l’educació de tots i totes: biblioteca, material esportiu, teatre, viatges fi de curs, xarrades, activitats culturals, concursos literaris, hort escolar, actes de graduació, millora de les instal·lacions, agenda…)
Mètode de pagament: 20 euros. Per transferència al compte de l’AMPA: ES85 3159 0015 8828 0397 8622 (Caixa Popular)
MOLT IMPORTANT:
Indique clarament el nom de l’alumne/a i del pare/mare/tutor/a legal que realitza l’abonament; en assumpte indique “Quota AMPA”.
Si realitza l’abonament directament en una oficina bancària assegure’s que les dades també estan inclosos en el tiquet i deposite el justificant en la bústia de l’AMPA (planta baixa de l’IES, al costat del vestíbul principal) o envie una foto del justificant al correu de l’AMPA: ampa.juandegaray@gmail.com
3. FOTOGRAFIA (Amb caràcter voluntari)
Pot entregar en secretaria una fotografia tipus carnet amb el nom de l’alumne/a en el revers o bé pot fer una fotografia amb el seu mòbil davant d’una paret de color llis i enviar-la a:
46012963.secretaria@edu.gva.es
En assumpte pose: Foto matrícula + Nom i cognoms (de l’alumne/a). Envie-la abans de la data en què ha sigut citat/a per a la matrícula.