MATRÍCULA F.P. – Alumnat de 1r any que ja va cursar en el nostre centre altres estudis.

TERMINI PER A REALITZAR EL TRÀMIT DE MATRÍCULA: Dimecres 24 de juliol.

HORARI: de 9.00 a 13.00 h.

LLOC: Secretaria. Abans de presentar-se, comprove que té tots els documents. Evitarem esperes innecessàries per a realitzar el tràmit.

OBSERVACIONS: Si no realitza la matrícula en el termini assenyalat se sobreentén que renúncia a la plaça.

DOCUMENTS QUE HA DE PREPARAR

1. Justificants d’abonament de les taxes oficials

2. ABONAMENT DE LA QUOTA DEL SEGUR ESCOLAR

Els recursos que rep el Centre de la Conselleria d’Educació no inclouen determinats servicis que presta l’Institut i que, no obstant això, són importants per a completar l’educació que tots els sectors de la comunitat educativa volem oferir.

Per esta raó, el Consell Escolar del Centre, previ informe favorable de la Comissió Econòmica i del Claustre de professors, ha decidit, d’acord amb el que es disposa en l’Orde de 18 de maig de 1995 (DOGV de 9 de juny/95 que es reproduïx parcialment a continuació) El cobrament de 5 euros com a aportació per la prestació de determinats servicis (Segur: 1,12 + Carnet : 2,88 + Material matrícula: 1 €).

Norma segona. Ingressos. Constituiran ingressos dels centres, que hauran d’aplicar-se a les despeses permeses per la norma 4. Els derivats de la venda de béns i la prestació de servicis diferents dels gravats per les taxes i els preus públics. En este sentit, els centres podran obtindre ingressos a conseqüència de la venda de béns i servicis que, excepcionalment, es produïsquen a conseqüència de l’exercici de la docència en el seu vessant pràctic”

Mètode de pagament: 5 euros en METÀL·LIC

3. DOCUMENT DE L’ACCEPTACIÓ DE LES CONDICIONS DE MATRÍCULA (Obligatori únicament per a l’alumnat en règim presencial)

El document és autorrellenable, emplene i guarde en el seu dispositiu. Després imprimisca. Si no té possibilitat de descarregar el document solicitelo en la nostra conselleria abans d’acudir a la matrícula. Si ho redacta a mà, per favor, lletra clara i llegible.

4. Amb caràcter VOLUNTARI. Una fotografia tipus carnet amb el nom de l’alumne/a en el revers. També pot fer una fotografia amb el seu mòbil davant d’una paret de color llis i enviar-la a:

46012963.secretaria@edu.gva.es

En assumpte pose: Foto matrícula + Nom i cognoms (de l’alumne/a). Envie-la abans de la data en què ha sigut citat/a per a la matrícula.

6. PAGAMENT DE LA QUOTA DE LA ‘AMPA’ (Amb caràcter voluntari – L’alumnat de Grau Superior NO ha d’abonar esta quota)

El Consell Escolar i l’equip directiu considera molt convenient que les famílies del nostre alumnat abone la quota de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) d’este Centre i en la mesura de les seues possibilitats s’integren en ella de la forma més activa possible.
L’AMPA col·labora amb l’equip didàctic del Centre per a millorar cada vegada més el nivell de formació que l’alumnats rep i participa en la gestió del mateix a través del Consell Escolar.
La quantitat que vostés aporten és dedicada per l’AMPA a finançar determinats servicis que redunden en benefici de l’educació de tots i totes: biblioteca, material esportiu, teatre, viatges fi de curs, xarrades, activitats culturals, concursos literaris, hort escolar, actes de graduació, millora de les instal·lacions, agenda…)

Mètode de pagament: 20 euros en METÀL·LIC o amb TARGETA