Avantatges de ser soci de l’AMPA

Estimades famílies,

Des de l’AMPA de l’IES Josep Segrelles volem donar a conéixer a tots els pares i mares del centre que formar part d’aquesta associació sense ànim de lucre, suposa molts beneficis per a l’alumnat.

Ser soci inclou:

• Obsequi de l’agenda escolar en començar el curs, per a que no s’obliden de fer ninguna tasca
  • Estar informat de totes les activitats del centre, col·laborar i participar en elles. Aquest any els alumnes Primer de Formació Professional Bàsica de Jardineria van fer i decorar l’arbre de Nadal i la col·laboració de Segon de Formació Professional Bàsica de Jardineria.
  • Despeses d’orla de Quart d’ESO i Segon de Batxillerat abonats per l’AMPA
  • Descompte en els sopars de fi de curs de Quart d’ESO i Segon Batxillerat
  • Descomptes en excursions, activitats lúdiques del centre, xarrades i tallers. Aquest anem a contar en diferents xarrades molt interessants destinades a les principals preocupacions dels nostres fills/es.
  • Ajuda a defendre els drets dels alumnes del centre, com a sigut el cas de la problemàtica al començament de curs en els autobusos d’Atzeneta i Agullent.

Anima’t i fes-te soci perquè el teu fill/a gaudisca de tots estos avantatges. Només has de fer una aportació de 20 € per familia i curs escolar al nº de compte d l’AMPA és: ES41.2045.6012.71.3060003095.

En CONCEPTE posar el nom i curs del alumne i a disfrutar!!!!!

¡¡EL AMPA SOM TOTS!!