ATENCIÓ! Horari de transpot per Agullent i Atzeneta

Benvolgudes famílies,

Els fem arribar aquesta comunicació per tal d’informar-los dels canvis en l’horari de primer d’ESO per al nou curs 23-24.

Amb motiu de la nova resolució publicada al DOGV el 31 d’agost, l’alumnat de 1rd’ESO passa a tindre 30 hores de classe a la setmana. Açò significa que l’alumnat començarà a les 8:10 i acabarà a les 14:20 de dilluns a divendres.

Ara bé, aquesta modificació no té en compte el transport de centres comarcals com el nostre. Els itineraris de transport d’Agullent i Atzeneta tenen associats dos autobusos, un d’ells arreplega l’alumnat a les 14:20 i l’altre a les 15:15. Els dimarts i dijous, sols acaben a les 14:20 l’alumnat de 1r d’ESO, i per tant, l’autobús de les 15:15 no pot arreplegar tot l’alumnat de la resta de nivells, ja que la seua capacitat és de 55 places.

El divendres 7 de setembre les companyies d’autobusos ens van informar que la Conselleria d’Educació s’havia negat a pagar la reiteració de rutes. Per tant, dimarts i dijous els autobusos d’Agullent i Atzeneta vindran a per l’alumnat a les 15:15.

Davant aquesta situació, les famílies de l’alumnat de 1rESO d’Agullent i Atzeneta, poden vindre a recollir l’alumnat a les 14:20 o poden deixar-los al centre fins les 15:15. Al centre hem planificat tindre professorat extra de guàrdia per tal de fer-se càrrec dels alumnes que es queden.

L’Equip directiu.