Job shadowing en Alemanya

Del 7.05.2022 al 13.05.2022 un grup de professors hem estat en un institut d’Alemanya, veient com fan classes el professorat de l’institut alemany i veient també els medis que utilitzen. També hem vist com s’organitza el centre  i hem anotat idees per al nostre institut. Hem intercanviat idees i projectes. Projectes per a que el proper curs el nostre alumnat puga anar Alemanya.  Per exemple un possible projecte de col·laboració amb l’estudi de l’impacte de microplàstics a la mar. Un altre possible projecte de Llatí. El centre alemany es el Gymnasium Hittfeld i està situat en la Baixa Saxònia prop d’Hamburg, té uns 1000 alumnes. És un centre d’ESO i Batxillerat. Agraïm l’hospitalitat dels col·legues alemanys que ens han acompanyat durant tota la setmana, i ens han deixat estar en la seua classe.