L’AMPA dona 30 portàtils al centre.

L’AMPA de l’IES Josep Segrelles adquireix 30 portàtils per a l’ús de l’alumnat del centre.

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) de l’IES Josep Segrelles ha cedit, després de la seua adquisició, un lot de 30 ordinadors portàtils al centre per a l’ús de l’alumnat.

Donada la creixent necessitat de recursos per a la competència digital i ús de TIC’s per a l’estudi de múltiples matèries, aquesta cessió permetrà complementar la dotació ja existent d’aules d’Informàtica del centre amb aquests equips per a facilitar la formació integral dels nostres fills i filles.

Aquesta acció, com totes les que l’associació duu a terme durant cada curs, segueix la línia de total implicació de l’AMPA en l’educació dels seus fills i la seua predisposició d’ajuda.

Junts sumem i avancem per una millora de la qualitat de l’ensenyament en el nostre institut.