TALLER DE SUPORT DOMICILIARI CURS 2020/21

Aquest curs 2020/21, a l’IES Josep Segrelles hem iniciat el cicle d’Atenció a Persones en Situació de Dependència. I des del mòdul de 1r curs de Suport Domiciliari, durant el 2n i 3r trimestre hem realitzat tots els tallers pràctics necessaris per formar al nostre alumnat en l’Atenció Domiciliària.

Per una banda l’alumnat ha posat en pràctica i aprés totes les tasques relacionades amb el manteniment de la casa. Per una banda han aprés a netejar les zones de la casa, tenint en compte els productes i utensilis més adients.

Per altra banda, han aprés totes les tasques importants de manteniment de la roba, així han aprés a posar la llavadora, a estendre la roba i a planxar-la, sempre tenint en compte els diferents teixits de les peces de roba, els quals hem treballat també a l’aula. A més, han aprés a cosir, realitzant tot l’alumnat de manera individual diferents creacions.

I finalment, han aprés a cuinar i tot el que implica l’alimentació equilibrada i saludable. Elaborant entre tot el grup un receptari de cuina tradicional de la zona.

Ha sigut una experiència motivadora i enriquidora, no sols a nivell professional per a la seua futura tasca com a Tècnics i Tècniques en Atenció a Persones en Situació de Dependència, sinó també a nivell personal, la qual han valorat de manera molt positiva.