Admissió Batxillerat

ADMISSIÓ I MATRÍCULA BATXILLERAT

Admissió no significa matriculació, en l’admissió sol·licitem plaça i si l’obtenim cal fer la matrícula.

ADMISSIÓ 24/25

Del 4 al 10 de juny

Ha de fet l’admissió tot l’alumnat que vol fer batxillerat, tant si ja és alumna/e del centre com si ve d’un altre.

ALUMNAT QUE VOL CURSAR BATXILLERAT AL NOSTRE CENTRE

*NO HA DE FER ADMISSIÓ L’ALUMNAT DEL NOSTRE CENTRE QUE PASSA DE PRIMER CURS A SEGON DE BATXILLERAT O QUE REPETEIX.

L’admissió es farà telematicament en el següent enllaç:

TELEMATRÍCULA

INSTRUCCIONS

REQUISIT ACÀDEMIC:

Presentar fins al 4 de juliol.

Únicament ha de presentar el requisit acadèmic de manera presencial l’alumnat que:

– Obté el títol d’ESO fora de la Comunitat Valenciana.

– Alumnat que durant el curs 2023/24 no ha estat matriculat en 4t d’ESO.

Llistat provisional d’admesos:  16 de juliol.

Reclamacions via telemàtica al llistat provisional: fins al 18 de juliol.

Llistat definitiu d’admesos: 25 de juliol.

La Llei Orgànica 2/2006 de 3 de maig de 2006, que regula l’admissió d’alumnes als ensenyaments d’Infantil, Primària, ESO, Batxillerat, Formació Professional en centres de la província de Castelló (web Generalitat Valenciana)

RESOLUCIÓ de 25 d’abril de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual s’establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, per al curs 2024-2025. Enllaç.

• Es tramitarà de manera electrònica

• Les persones sol·licitants que no tinguen la possibilitat d’accés a mitjans electrònics, han d’acudir al centre en què se sol·licite plaça com a primera opció,

Calendari:  enllaç