Últimes Notícies

• Fases d’adjudicació de vacants de FPB i de CF MITJÀ i SUPERIOR

En el següent enllaç teniu tota la informació de l’Adjudicació de vacants de Cicles Formatius per al curs 2024/2025.

• Transport escolar Conselleria 24/25

En el següent enllaç podeu trobar tota la informació relativa al transport escolar de Conselleria per al curs 24/25

• Matrícula ESO i Batxillerat

En el següent enllaços teniu disponible tota la informació per realitzar la matrícula d’ESO i Batxillerat per al curs 2024/2025.

• Matrícula cicles formatius

En el següent enllaç teniu disponible tota la informació per realitzar la matrícula a cicles formatius del curs 2024/2025.

• Devolució llibres

En el següent enllaç trobaran la informació per a la devolució del llibres de text.

• CONCURS «LE SPORT ET LES VALEURS DE L’OLYMPISME “

TRES ALUMNES DE FRANCÈS de l’IES Vilaplana GUARDONADES AL CONCURS «LE SPORT ET LES VALEURS DE L’OLYMPISME “ L’Alumnat que estudia Francés com a Primera Llengua o com a Segon Idioma ha continuat participant com ja ho ha fet altres anys al Concours de producció oral i escrita en llengua francesa,organitzat per L’Associació de professors…