Cicle Formatiu de Grau Superior de Coordinació d’Emergències i Protecció Civil

El Cicle Formatiu de Grau Superior de Coordinació d’Emergències i Protecció Civil està inclòs dins de la Família professional de Seguretat i Medi Ambient.

El Currículum d’aquest Cicle Formatiu es desenvolupa a partir del RD 906/2013 (BOE 17/12/2013) i les modificacions de el RD 344/2016 (BOE 15.10.2016) i a la Comunitat Valenciana encara pel DECRET 52/2022, de 13 de maig.

La càrrega lectiva és de 30 h setmanals distribuïdes en diferents mòduls professionals.

Amb l’obtenció del títol de Tècnic, el nostre alumnat adquirirà la competència general a coordinar i supervisar l’avaluació de riscos, planificació i intervenció en emergències i accions de protecció civil i logística humanitària que tenen origen natural, tecnològic i antròpic, garantint la seguretat de les persones i dels béns.

El nostre alumnat, una vegada finalitzats els seus estudis, podrà continuar per la via acadèmica o dedicar-se al món laboral com:

• Tècnic de gestió en protecció civil i emergències.
  • Tècnics de gestió en incendis forestals.
  • Coordinador de protecció civil i emergències.
  • Coordinador en incendis forestals.
  • Coordinador en emergències ordinàries i extraordinàries.
  • Cap de serveis d’extinció d’incendis urbans.
  • Cap de serveis d’intervenció davant emergències d’origen natural, tecnològic i antròpic.