Cicle Formatiu de Grau Bàsic d’Agrojardinería i Composicions Florals

El Cicle Formatiu de Grau Bàsic d’Agrojardinería i Composicions Florals està inclòs dins de la Família professional d’Agrària.

El Currículum d’aquest Cicle Formatiu es desenvolupa a partir del RD 127/2014 BOE 05/03/2014 (Annex VII) i a la Comunitat Valenciana a partir del DECRET 185/2014, de 31 d’octubre (Annex IX).

La càrrega lectiva és de 30 h setmanals distribuïdes en diferents mòduls professionals.

Amb l’obtenció del títol de Tècnic Bàsic, el nostre alumnat adquirirà la competència general a elaborar composicions amb flors i plantes i realitzar operacions auxiliars en cultius, en producció de planta en hivernacles o en centres de jardineria, col·laborant en la preparació del terreny i en la implantació i manteniment de jardins, parcs i zones verdes, operant amb la qualitat indicada, observant les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental corresponents i comunicant-se de manera oral i escrita en llengua castellana i en el seu cas en la llengua cooficial pròpia així com en alguna llengua estrangera.

El nostre alumnat, una vegada finalitzats els seus estudis, podrà continuar per la via acadèmica incorporant-se a un Cicle Formatiu de Grau Mitjà o podrà optar per dedicar-se al món laboral com:

• Peó agrícola.
  • Peó agropecuari.
  • Peó en horticultura.
  • Peó en fruticultura.
  • Peó en cultius herbacis.
  • Peó en cultius de flor tallada.
  • Peó de jardineria.
  • Peó de viver.
  • Peó de centres de jardineria.
  • Peó de camps esportius.
  • Peó de floristeria.
  • Auxiliar de floristeria.
  • Auxiliar de magatzem de flors.