IMPORTANT: L’alumnat que ha de realitzar el procés d’admissió és:
- Alumnat de 4t ESO de l’IES Jérica-Viver que es matricula en 1r Batxillerat de l’IES Jérica-Viver o un altre centre
- Alumnat que es matricula per primera vegada en un grau bàsic, mitjà o superior
- Alumnat que procedisca d’un altre centres
En els següents enllaços podeu trobar el calendari amb les dates importants i la pàgina web d’admissió:
Normativa
