Admissió Cicles Formatius 2024 – 2025

El procés d’admissió es realitza exclusivament de manera telemàtica a través de l’assistent d’admissió i matrícula.

Una vegada completada i enviada la sol·licitud d’admissió, es genera una instància que arriba automàticament al centre. L’únic document que ha de presentar-se en el centre abans del termini indicat en el calendari és el requisit acadèmic.

• Cicle Formatiu de Grau Bàsic. El requisit acadèmic és el consell orientador emés per l’equip educatiu amb la proposta d’incorporació a un Cicle Formatiu de Grau Bàsic. Ha de presentar-se en el centre de primera opció fins al 01 de juliol.
  • Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior. El requisit acadèmic haurà de presentar-se en el centre de primera opció fins al 3 de juliol.

Si teniu alguna dificultat durant el procés podeu acudir al nostre centre, on disposareu de l’ajuda i els mitjans necessaris per a realitzar la prescripció.

Extracte dels criteris de prioritat per a l’admissió del curs 2024-2025:

Notes de tall en el procés d’admissió en el curs anterior:

Província d’AlacantProvíncia de CastellóProvíncia de València

Calendari admissió Cicles Formatius

Grau BàsicGrau Mitjà i Superior
Publicació oferix formativa02 de maig02 de maig
Presentació sol·licitudsdel 24 de maig al 03 de junydel 24 de maig al 03 de juny
Duplicitatsdel 14 al 20 de junydel 14 al 20 de juny
Requisit acadèmicFins al 01 de juliolFins al 03 de juliol
Publicació vacants04 de juliol05 de juliol
Llistats provisionals05 de juliol09 de juliol
Reclamacions davant la direcció o titularitat del centre05 al 09 de juliol09 a l’11 de juliol
Llistes definitives12 de juliol23 de juliol
Reclamacions davant la comissió d’escolarització12 al 16 de juliol23 al 25 de juliol
Matrícula en el centre *15 al 18 de juliol24 al 30 de juliol
Matrícula telemàtica * 23 al 29 de juliol
* En cas de no formalitzar la matrícula en les dates indicades l’alumne perd la seua plaça.

Normativa admissió Cicles Formatius

ORDE de 10/2024, de 10 de maig, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es regula l’accés, l’admissió i matrícula a cicles formatius de grau bàsic, grau mitjà i grau superior i cursos d’especialització de Formació Professional.

En cas d’empat a punts, s’ordenen els aspirants per la lletra obtinguda en sorteig davant notari. Encara no realitzat el sorteig.