Matrícula alumnat de Cicles Formatius que participa en el procés d’admissió.

En el procés d’admissió participa tot l’alumnat interessat a matricular-se en 1r de Cicles Formatius. També participa tot l’alumnat que actualment està cursant estudis de 1r o 2n d’un Cicle Formatiu i desitja canviar a un altre centre amb el mateix Cicle Formatiu.

La matrícula serà presencial, acudint a la secretaria del centre en l’horari establit. El sobre de matrícula s’arreplegarà en la consergeria del centre. No obstant això, recomanem descarregar una còpia a través de l’enllaç de la taula.

CursDocumentació matrícula i instruccionsQuan formalitzar la matrículaEnllace sobre de matrícula
1r GRAU BÀSIC AGRJARDINERÍA I COMPOSICIONS FLORALS
ADMISSIÓ
Matrícula presencial en horari de 09.00 h a 14.00 hDEL 15 AL 18 DE JULIOLSOBRE MATRÍCULA 1CFGB