Matrícula – Cicles Formatius

L’alumnat que es matrícula en Cicles Formatius pot procedir de:

• Alumnat matriculat en Cicles Formatius de Grau Bàsic (GB), Grau Mitjà (GM) o Grau Superior (GS) en l’IES Jérica – Viver que promociona de curs o que repeteix curs. S’entregarà el sobre de manera presencial en consergeria/secretaria del centre o de manera telemàtica per correu electrònic 12005556@edu.gva.es.
  • Alumnat que participa en el procés d’admissió a Cicles Formatius de GB, GM o GS. En el procés d’admissió participa tot l’alumnat interessat a matricular-se en 1r de Cicles Formatius. També participa tot l’alumnat que actualment està cursant estudis de 1r o 2n d’un Cicle Formatiu i desitja canviar a un altre centre amb el mateix Cicle Formatiu. Matrícula presencial.

Alumando matriculat en un Cicle Formatiu de GB, GM o GS en l’IES Jérica – Viver en el curs 2023 – 2024 que promociona o repeteix curs

Alumnat que participa en el procés d’admissió a Cicles Formatius de GB, GM o GS