Secretaria Virtual del Isabel de Villena
| lunes | martes | miércoles | jueves | viernes |
| 10.30-14.30 | 10.30-14.30 | 10.30-13.00 | 10.30-14.30 | 10.30-14.30 |
| 15.30-17.30 |
A partir del 21/6/24: de 10.30 a 13.00 de Dilluns a Divendres
En el cas de que l’alumne requerisca d’una atenció mèdica específica, s’haurà de notificar al centre amb la corresponent sol·licitud.
Informem tota la comunitat educativa de quins són els documents que s’han d’adjuntar en cas de que algun alumne estiga dins dels supòsits previstos en l’esmentada resolució.
En el cas de que l’alumne requerisca d’una atenció mèdica específica, s’haurà de notificar al centre amb la corresponent sol·licitud.
En el supòsit que l’alumne necessite de l’administració d’algun tipus de medicació o d’atenció específica s’haurà d’emplenar la instància de Prescripció Mèdica per a l’administració de medicaments en temps escolar per part del facultatiu mèdic corresponent. Així mateix, en aquest últim supòsit el pare/mare/tutor haurà d’emplenar el Consentiment Informat. En els casos en que no es necessite de l’administració de cap medicació però es requerisca d’alguna atenció específica per part de l’alumne també s’haurà d’emplenar aquesta sol·licitud.
A més, les famílies de l’alumnat que necessita medicació en horari escolar:
- cal que aporten al centre l’informe mèdic on s’especifique el diagnòstic i/o malalties de l’alumnat, recomanacions en cas d’urgència i la prescripció del tractament que s’ha de seguir
- cal que aporten la medicació prescrita pel metge/essa, retolada amb el nom, posologia i freqüència
- han de preocupar-se per renovar-la així com del control de la seua caducitat
Sobre l’alumnat que ja haja aportat l’esmentada documentació en un curs acadèmic anterior i no haja canviat la seua situació, per a continuar amb la nostra atenció, ha d’aportar tota la documentació de nou (sol·licitud, prescripció mèdica i consentiment informat) o lliurar la següent Declaració responsable.
Tràmits Generals
Per sol·licitar els Títols Acadèmics, complimente la instància de sol·licitud de títol facilitada en aquest apartat i adjunte-ho junt amb els justificants de pagaments de taxes, en la pestanya de Formulari de Tràmits.
PAGAMENT DE TAXES:
Complimente el model 046 que pot trobar en la part inferior
QUINS TÍTOLS S'HAN DE PAGAR:
- Títol de Batxillerat.
- Títol de Formació Professional de Grau Mitjà.
- Títol de Formació Professional de Grau Superior.
- Duplicat de Títols.
TÍTOLS QUE NO ES PAGUEN
- Títol d’ ESO.
- Títol de Formació Professional Bàsica.
Per realitzar la reclamació de les qualificacions, complimente el document Annex I facilitat en aquest aparat i adjunte’l en la pestanya de Formulari de Tràmits.
Per a sol·licitar certificats d'estudis o l'historial acadèmic ha de realitzar la seua petició en la pestanya Formulari de Tràmits, adjuntant el justificant de pagament de les taxes administratives (model 046) quan el tipus de certificat el requerisca.
TRÀMITS QUE REQUERIXEN PAGAMENT DE TAXES ADMINISTRATIVES.
- Certificació Acadèmica.
- Certificació Superació de la Prova Homologada Nivell A2.
- Expedició Historial Acadèmic de Batxillerat.
- Expedició d’Informe d’Avaluació Individualitzat.
Tràmits d'ESO i Batxillerat
- Descripció del tràmit
- Document A: Solicitud de convalidacions y exencions de materies par l'alumnat d'ensenyament profesional de Música i Danza par el curs 2021-2022
- Documento B: Solicitud de beneficis específics per l'alumnat que acredita la condició d'esportista d'alt nivell, d'alt rendimient o la condició d'esportista d'élit o de personal técnic, entrenador, árbitre y judge d'élit de la Comunidat Valenciana per el curs 2021-2022
Per sol·licitar el canvi d’optatives, complimente la sol·licitud en el formulari de tràmits i presente-la presencialment en la Secretaria del Centre.
TERMINI PRESENTACIÓ I RESOLUCIÓ :
Presentació: Fins 19 de setembre de 2025.
Resolució: fins 30 de setembre 2025.
