RECONEIXEMENTS A L’EXCEL·LÈNCIA ACADÈMICA

📍L’Ajuntament de La Vall d”Uixó ha lliurat els Premis d’Excel·lència Educativa amb la finalitat de realitzar distincions i reconeixement públic a l’esforç i la dedicació de l’alumnat de la ciutat en els estudis.

📃Els diplomes dels Premis d’Excel·lència i dels Reconeixements als bons resultats acadèmics s’han entregat en un acte al Palau de Vivel, presidit per l’alcaldessa de la localitat Tània Baños i la Regidora d’Educació de l’Ajuntament de la Vall d’Uixó Carmen García.

✏️D’una banda, els Premis d’Excel·lència Educativa distingeixen aquells i aquelles alumnes amb millors resultats acadèmics d’expedients de batxillerat i Formació Professional de grau superior i al millor expedient del Conservatori. Els alumnes premiats a l’IES Honori Garcia, han estat:

CICLES FORMATIUS:Marc Aznar Beltrán i Rosa Fresquet Cucala

BATXILLERAT: Leyre Garcia Orenga, Lucía Garcia Salvador, Ingrid Peñarroja Martí, Antoni Marcobal Dupla

👏Enhorabona a tots els guardonats.#ieshonorigarcia#educacio#valors#esforç