PROVES HOMOLOGADES DEL NIVELL A2

Com tots els anys, Conselleria d’Educació ha organitzat la prova homologada de nivell A2 per a les llengües estrangeres que s’estudien al nostre centre, anglés i francés. Aquesta prova està dirigida a l’alumnat que el present curs complirà 16 anys, com marca la normativa vigent.

El títol A2 dona accés al primer curs de nivell B1 a l’Escola Oficial d’Idiomes per a l’alumnat que vulga inscriure’s el pròxim curs, cas de ser superada. La matrícula és gratuïta, i només s’hauran de pagar les taxes d’expedició del títol si s’aprova (uns 15 euros).

L’alumnat interessat haurà d’acudir a Secretaria del centre per a matricular-se entre el 13 i el 17 de febrer, i les dates dels exàmens seran els següents dies:

• Anglés: 21 de març, de 11.00 a 14.00
  • Francés: 22 de març, de 11.00 a 14.00

La prova es realitzarà al centre, en horari lectiu. Per a més informació, poden consultar al professorat d’anglés i francés del centre.

Mes información al següent link: https://dogv.gva.es/datos/2023/01/23/pdf/2023_545.pdf