Portal EMPLEA FP: ÀREA EMPRESES

L’IES HONORI GARCIA disposa d’un servei de BORSA D’OCUPACIÓ amb l’objectiu d’afavorir la inserció laboral de les/els nostres titulades/titulats, i servir de nexe d’unió entre les empreses i el nostre alumnat.

Ens avalen més de 20 anys d’experiència en la Formació Professional, sempre en contacte amb les necessitats empresarials per a completar la formació del nostre alumnat.

El nostre institut pertany a la plataforma FPEmpresa, associació sense ànim de lucre de Centres de Formació Professional públics, privats i concertats de tota Espanya.  Aquesta entitat fomenta la col·laboració amb les empreses que aposten per la Formació Professional. Per tal d’afavorir la inserció laboral de l’alumnat,  disposa d’una Borsa de Treball gratuïta i específica de Formació Professional, anomenada EmpleaFP

En aquest portal les empreses poden descriure les ofertes d’ocupació que tinguen, indicant les necessitats i llocs requerits dins dels cicles formatius de la  família professional de Comerç i Màrqueting que s’ofereixen en el nostre centre:

·      CFGS GESTIÓ DE VENDES I ESPAIS COMERCIALS

·     CFGS MÀRQUETING I PUBLICITAT

·     CFGM ACTIVITATS COMERCIALS

PROCEDIMENT PER A DONAR D’ALTA una OFERTA:

L’empresa pot fer-ho de dues formes.

1. ACCEDINT A LA PLATAFORMA EMPLEAFP DIRECTAMENT:
    1. Es donaria d’alta en EmpleaFP
    2. Ompliria les dades de l’oferta de treball, prestant atenció al cicle formatiu que han de tindre els/les professionals que es busquen.

Ja no és necessari res més.  Arribaran al correu corporatiu indicat els currículums amb la titulació indicada en l’oferta.

1. SOL·LICITANT ALUMNAT AL NOSTRE CENTRE:

Si la seua empresa està interessada en l’alumnat format a l’IES Honori García de la Vall d’Uixó, pot posar-se en contacte amb el Centre en el telèfon 964 399010 o enviar les seues dades a l’adreça de correu electrònic: 12002661.fct@edu.gva.es

Ens posarem en contacte amb vostés al més prompte possible per tal d’incorporar l’oferta a la Borsa de Treball de la plataforma EmpleaFP.

VÍDEO INFORMATIU EMPLEAFP EMPRESES: