PLA DIGITAL DE CENTRE

Benvinguts a l’IES Honorí Garcia, un centre educatiu compromès amb l’excel·lència i la innovació en l’ensenyament. En el nostre afany per adaptar-nos als reptes del segle XXI, hem desenvolupat el Pla Digital de Centre, una estratègia pionera que ha demostrat resultats altament positius en la nostra comunitat educativa.

Què és el Pla Digital de Centre?

El Pla Digital de Centre és una ambiciosa iniciativa que té com a objectiu integrar les tecnologies digitals de forma efectiva en les nostres pràctiques educatives i en la gestió del centre. A través d’aquest pla, busquem enriquir el procés d’ensenyament i aprenentatge, fomentar la col·laboració entre docents i estudiants, i optimitzar la comunicació amb les famílies.

Aspectes clau del Pla Digital de Centre:

Infraestructura Tecnològica: Hem invertit en l’adquisició i manteniment d’equips de darrera generació, assegurant que tant docents com alumnes tinguin accés a eines tecnològiques de qualitat. Formació Continua: Conscients que les tecnologies només són eficaces si s’utilitzen adequadament, hem capacitat el nostre equip docent en el maneig de les eines digitals, fomentant la seva confiança i habilitats. Continguts i Recursos Digitals: Integrar recursos digitals a les nostres aules ens ha permès enriquir el procés d’aprenentatge, proporcionant als nostres estudiants experiències educatives més interactives i dinàmiques. El caràcter pioner de l’IES Honorí Garcia:

Ens enorgulleix ser un dels primers centres educatius a la Comunitat Valenciana en concebre i adaptar un Pla Digital de Centre al nostre context específic. Des de la seva implementació, hem experimentat una notòria acceptació entre el nostre alumnat, professorat i famílies.

Els resultats positius obtinguts al llarg d’aquest procés han estat evidents, amb un augment de l’interès i la motivació dels nostres estudiants, millores en els índexs de rendiment acadèmic i un major grau d’implicació per part dels docents en les seves pràctiques educatives.

El futur de l’IES Honorí Garcia:

Mirem cap al futur amb entusiasme i compromís. El nostre Pla Digital de Centre és un projecte en constant evolució, i continuarem innovant i adaptant-nos a les últimes tendències tecnològiques i educatives.

Us convidem a unir-vos a la nostra comunitat educativa i a ser part d’aquest emocionant camí cap a l’excel·lència i l’educació del segle XXI.

Benvinguts a l’IES Honorí Garcia, on l’educació digital i la passió per aprendre convergeixen!