ERASMUS TOURBIZ4VET

🌐 ERASMUS TOURBIZ4VET A L’IES HONORI GARCIA

👉 L’Ajuntament de La Vall d’Uixó ha realitzat la recepció de benvinguda dels socis del projecte Erasmus K2 TOURBIZ4VET.

👉 En aquest ERASMUS participa l’IES Honori Garcia amb l’Ajuntament de la Vall, la Fundació Low Carbon Economy, dos socis de Grècia, un soci d’Àustria i un soci d’Irlanda.

👉 Comencem projecte amb la finalitat de preparar tota la tasca necessària perquè els alumnes del nostre cicle mitjà de Comerç i Màrqueting i els alumnes grecs comencen a treballar junts!

ieshonorigarcia #erasmus #comerçmola #gvaeducacio #fplaprimeraopció