Borsa de treball

A l’IES Honori Garcia, ens preocupem per la vostra continuïtat professional i volem estar sempre a prop dels nostres antics alumnes dels cicles formatius. Per això, obrim un nou espai perquè pugueu estar connectats amb nosaltres i amb les últimes novetats del vostre sector.

Si sou antics alumnes dels cicles formatius de l’IES Honori Garcia, esteu d’enhorabona! Us convidem a ser part de la nostra xarxa professional i a gaudir dels avantatges exclusius que ofereix ser part de la nostra família.

A través del nostre formulari, podreu mantenir-vos al dia amb les últimes novetats del vostre sector i rebre ofertes laborals que arriben al centre. Seleccioneu la vostra família professional i estigueu al corrent de les oportunitats que s’obren per a vosaltres.

A més, no oblideu que les notícies i les ofertes laborals arribaran directament al vostre correu electrònic, perquè sempre estigueu al dia i no us perdeu cap oportunitat important.

No deixeu passar aquesta oportunitat de continuar creixent professionalment i de mantenir-vos connectats amb els cicles formatius de l’IES Honori Garcia.