Formulari 2n de Batxillerat d’Arts per al curs 23/24 a l’Honori Garcia

Curs 23/24 a l’Honori Garcia: Matrícula de 2n de Batxillerat d’Arts Plàstiques i Disseny

• Benvolguda família,

Una part de la matrícula per al curs 2023/2024 es realitzarà telemàticament com és ja habitual els últims cursos. Més endavant us farem arribar les instruccions per a realitzar tant el pagament de l’assegurança escolar com la quota de l’AMPA i la formalització presencial de la matrícula. D’aquesta manera estaria completada la matrícula per al curs vinent del seu fill o de la seua filla.

És molt important que per tal d’omplir aquesta part telemàtica se senten en els seus fills i/o filles i pensen amb deteniment les respostes. Aquestes respostes tindran caràcter definitiu. Aquesta matrícula l’ha de completar tot l’alumnat, independentment si repeteix o no.

Per tal d’agilitzar la comunicació entre el centre i les famílies els demanem el correu electrònic del pare, mare o tutor/a legal. Encara que el canal oficial de comunicació si són alumnes de l’Honori serà sempre ITACA.

Us agraïm la seua col·laboració.

• Dades personals

• Assignatures

• Matèries obligatòries: Anglés II, Història de la filosofia, Història d’Espanya, Llengua castellana i literatura II, Valencià: llengua i literatura II, Fonaments Artístics, Dibuix Artístic II i Tutoria.
  • Assignatures de modalitat

• Matèria de modalitat: l’alumnat cursarà UNA d’aquestes assignatures. Cal indicar l’ordre de preferència.

• Assignatura optativa

• Matèria optativa: l’alumnat cursarà UNA d’aquestes assignatures. Cal triar l’ordre de preferència.

• En cas afirmatiu se’ls farà arribar el protocol detallat en aquest enllaç.