TPVEscola és el sistema de pagament de les activitats extraescolars i altres pagaments (segur escolar, quota de l’AMPA,…) a través d’una plataforma de pagament,
Per a donar-vos d’alta en TPVEscola, heu de fer la inscripció del vostre fill/a en la web i posteriorment, quan s’haja de fer un pagament, s’ha d’entrar a la plataforma o l’app, si l’heu descarregada en el mòbil, i pagar per targeta o Bizum.
És un sistema extern al centre de total confiança i segur, que servix exclusivament per a gestionar els pagaments que aniran a les empreses o entitats a les quals s’ha de fer un ingrés per un servici a l’alumnat. A més, facilita la tasca de gestionar els diners i llistats i us evita dependre de tindre diners en metàl·lic per a poder pagar.
Una vegada donat d’alta, si teniu qualsevol dubte o problema, podeu contactar a través del formulari de la pestanya “Suport”.
