Comunicat de condol

Lamentem comunicar que un alumne del centre va morir ahir a la vesprada. Són moments durs per a tots, especialment per als seus fills i filles. Al llarg d’aquest matí les orientadores passaran per les classes per a ajudar amb el procés de dol. Més tard els passarem unes pautes perquè sàpiguen com actuar amb els seus fills i filles.
Aprofitem per a enviar el nostre més sentit condol a la família de part de la Direcció del centre i de tot el professorat.

Bona vesprada, hui ha sigut un dia difícil per a totes i tots. Tant el professorat com el departament d’orientació hem estat acompanyant en el dol als vostres fills i filles. També hem fet un minut de silenci a les 12 h.
Al llarg d’aquests dies el departament d’orientació estarà disponible per atendre a tot l’alumnat que ho necessite.

Us passem uns documents per saber com afrontar el dol i com ajudar als vostres fills i filles a superar aquesta situació.

Buenas tardes, hoy ha sido un día difícil para todas y todos. Tanto el profesorado como el departamento de orientación hemos estado acompañando en el duelo a vuestros hijos e hijas. También hemos hecho un minuto de silencio a las 12 h.
A lo largo de estos días el departamento de orientación estará disponible para atender a todo el alumnado que lo necesite.
Os pasamos unos documentos por saber cómo afrontar el duelo y como ayudar a vuestros hijos e hijas a superar esta situación.